Доставка та оплата

У цій категорії немає товарів.

Оформити замовлення в інтернет-магазині офіційного дилера ТМ Belinka (Білінка) можна на сайті або за телефоном

+38 (098) 168-45-39


Самовивіз зі складу в Києві

У місті Києві замовлений товар можна забрати у пункті видачі товару за адресою 

вул.Волошкова 1, Софіївська-Борщагівка 

попередньо погодивши замовлений товар з менеджером за телефоном.


Кур'єрська доставка по Києву

Також існує можливість кур'єрської доставки товару містом Києвом нашим транспортом, попередньо обговоривши всі деталі замовлення в телефонному режимі.

Вартість доставки по Києву – від 200 грн. і залежить від часу, на який потрібно доставити замовлений товар.

Після оформлення замовлення наші менеджери зв'яжуться з Вами і після уточнення всіх необхідних даних за вашим замовленням на Ваш телефон надійде СМС з номером картки та точною сумою за Вашим замовленням. Після здійснення оплати. зв'яжіться з нами та підтвердіть ваш платіж, після чого за фактом відвантаження на номер телефону надійде СМС з номером декларації з Вашого відвантаження.


Якщо ви з іншого міста України

Замовлення, вироблені до 16:00 у будній день - відвантажуються в день-в-день З 9:00 до 16:00. Якщо ж замовлення було зроблено після 16:00 - то товар відвантажується наступного робочого дня.

Доставка здійснюється транспортною компанією-партнером «Нова Пошта» практично до будь-якого міста України без попередньої передоплати. протягом 2-3 робочих днів.

Ви завжди можете відстежити стан вантажу за номером ТТН на сайті "Нової Пошти" або зателефонувавши на відділення перевізника.

У вартість доставки включені такі витрати: сума за зворотне пересилання грошей (2% від загальної суми замовлення + 20 грн), вартість страховки вантажу та безпосередньо вартість перевезення.

У разі 100% передоплати за придбаний вами товар - ви оплачуєте тільки вартість доставки та страхування вантажу згідно з тарифами транспортної компанії.


Що вам потрібно для отримання товару

Для отримання товару на відділенні ТК «Нова Пошта» вам необхідно мати при собі:

  • Номер товарно-транспортної накладної (надсилається клієнту смс повідомленням на номер мобільного телефону), оригінал паспорта або посвідчення водія
  • Гроші для оплати вартості транспортних послуг
  • Якщо у вас немає можливості особисто або вчасно забрати товар, це може зробити вас довірена особа. Ця людина повинна мати при собі ваш та свій паспорт. Якщо ж ви НЕ маєте можливості передати свій паспорт - вам необхідно зв'язатися з нами і повідомити дані нового одержувача. Також, зв'яжіться з нами, якщо потрібно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у Вашому місті.

!!! При отриманні товару обов'язково зверніть увагу на цілісність упаковки, а також на відсутність інших видимих пошкоджень. Необхідно обов'язково відкрити посилку у присутності представників та перевірити комплектність та цілісність товару.

Ми також можемо відправити товар та іншими транспортними компаніями, такими як "Інтайм", "Делівері" і т.д. У способах доставки іншими ТК вам необхідно заздалегідь зв'язатися та обговорить можливість доставки той чи іншою компанією-перевізником індивідуально з нашим менеджером.


Повернення грошей та заміна товару

Всі товари, представлені на сайті, підлягають обміну відповідно до «Закону про Захист Прав Споживачів». Якщо Вас не влаштував зовнішній вигляд або товар має видимі ушкодження  - Ви маєте право відмовитися від нього, написавши заяву на повернення при отриманні товару у відділенні транспортно-логістичної або безпосередньо з кур'єром компанії «Нова Пошта».

Товари належної якості, але які Вас не влаштували з яких-небудь причин, можна повернути протягом 14 днів згідно з Законом про Захист Прав Споживачів. Якщо ж товар забирався самовивозом, то Ви можете завезти його нам на вул.Волошкова 1, Софіївська-Борщагівка і повернути назад протягом 14 днів. Товари які ви забрали з відділення та Вас не влаштували Ви відправляєте нам назад за свій рахунок згідно з тарифами транспортної компанії «Нова Пошта»

Якщо Ви не знаєте як вчинити - не забирайте товар, не підписуйте експрес-накладну і не виходячи з поштового відділення або не забираючи товар у кур'єра - повідомте менеджеру нашого інтернет-магазину - він допоможе Вам вирішити цю ситуацію.

Після того, як до нас повернеться приведений у непридатність товар - ми проводимо огляд на вказані Вами невідповідності чи пошкодження, і після цього повертаємо Вам гроші або робимо заміну. Весь товар під час відправлення ми страхуємо на повну вартість, тому проблем із заміною не виникне.

Повернення коштів здійснюємо протягом 1-3 робочих днів способом яким було здійснено оплату. Повертається лише сума товару, яка зайшла до нас на рахунок, комісію за переказ ми не повертаємо!

Варто пам'ятати, що якщо ви забрали товар у перевізника, претензії щодо механічного пошкодження або некомплектності товару не приймаються!


Оплата готівкою

Оплата готівкою здійснюється при отриманні товару в представництві компанії-перевізника або кур'єром особисто.

У деяких випадках наш менеджер може попросити вас зробити передоплату за придбаний товар. Передплата є гарантією того, що Ви прийдете за посилкою, а нам не доведеться сплачувати за перевезення товар у Ваше місто і назад. Дякую за розуміння!


Оплата карткою Visa/MasterCard (Liqpay)

Придбаний товар Ви можете оплатити безпосередньо на нашому сайті при оформленні замовлення карткою Visa або MasterCard через систему Liqpay.


Оплата безготівково

При оплаті товару за допомогою безготівкового грошового переказу відвантаження здійснюється тільки після його повної передоплати.


Оплата підприємцем чи компанією

Якщо ви бізнесмен, фіз. особа або компанія, то при оформленні замовлення з безготівковим розрахунком вам необхідно надати менеджеру наступну інформацію:

1. Повна юридична назва підприємства/організації замовника (із зазначенням форми власності), або ПІБ фіз. особи-платника;

2. Контактна особа (одержувач), її контакти;

3. Код ЄДРПОУ підприємства/організації;

4. Номер свідоцтва платника ПДВ (якщо є);

5. Повна та точна адреса доставки замовлення.

Після отримання нами вищевказаних даних наш менеджер формує рахунок та надсилає його вам на електронну пошту. Рахунок вважається дійсним протягом 3-х днів, а товар резервується цей термін. У випадку, якщо ви з якоїсь причини не змогли вчасно сплатити виставлений рахунок - вам необхідно повторно зв'язатися з менеджером та уточнити наявність необхідного товару для його повторного резервування. Після надходження коштів на наш рахунок менеджер з вами зв'яжеться та уточнити деталі а також терміни доставки.

Важливо пам'ятати, що для отримання товару, який був сплачений юр. Особою, одержувач зобов'язаний пред'явити доручення отримання замовлення надану організацією, і навіть особисті документи які засвідчують особу перевірки автентичності довіреності. Таким документом може бути паспорт, посвідчення водія або закордонний паспорт).